29 Temmuz 2010 Perşembe

Şimdiiii

Olayımız gerizekalı bir olay olduğu için resmide aynı o şekilde seçmeyi uygun buldum özür dilerim. Malumunuz konumuz 29. Çok olmuştu buraya uğramayalı. Uzun zamandır tarifeli uçağa binip gitti sanar olmuştum içimde meğersem gitmemiş gider gibi yapmış sanırsam. Kendime acayip derecede sinirliyim, yada hislerin çalkışması olayı var gibi içimde. Çoktandır iplemediğim konu, rahatım dediğim konu, meğersem fazla konuşmamaktan kaynaklanıyormuş. Klavye başına bir geçtik, bir denk geldik yani buzlar çözüldü sanki. Neleri atlatmadımki ben, bunuda elbet bir gün ama çabuk olursa iyi olacak artık. Şimdi işin asıl tav edici kısmına gelirsek, arkadaşlığımızı kurtaramazmıyız sorusuna ithafen, biz neyizki neyi kurtaralım cevabı. Hayır yalanda değil, arkadaşız biz, daha fazlası olamadık olamayızda. Bunu sen istemiştin mecburen bu yani. Ve bu kelimeye ithafen dökülenler aynen şöyle yolun karşı tarafında. Aynen şöyle;
Facebook'taki not,
--- Adam sordu: En sevdiğim olur musun?
Kadın dedi ki: olmaz sadece dostumsun...
Adam, soruya soruyla karşılık verdi: Peki, ya ben senin
hayatımın en güzel en anlamlı en çok yakışan insanı olmanı hiç bir şeyi
istemediğim kadar çok istediğimi söylersem, Ya senin o olduğunu ta
yüreğimde hissediyor ve adının adımla anılmasını hiçbir şeye değişmem
dersem yine dostluğumu mu seçersin?
Kadın ise sadece sustu ve ağladı...
Adama da gitmek kaldı...
Msn iletileri,
--- düştüğüm hallere bak...yuh bana!!!
--- düştüğüm hallere bak...inanamıyorum!!!
--- gücüme gidiyor kurduğun cümleler,düştüğüm hallere inanamıyorum!!!

Haa bu yazılanlar bana veyahut bir başkasına, ki açıkcası gram sikimde değil belirtmek gerekirse. Bunları okursun yada okumazsın bilemiyorum artık. Ayrıcana buluşup konuşmak, dostluğumuzun kurtulması falan ne bileyim abes geliyor bana, gerçekten biz neyizki biz neyi kurtaralım. Yada daha abes olmak gerekirse sen bana yar olmadın, dost nasıl olacaksın.
Kusura bakma 29 çok sığ beyinliyim, gerçekten aşırı derecede hemde, ama bu sana göre öyle, inan bana. Ben her zaman senin iyiliğini istedim, söyledim ve sen beni bir kez olsun sikleyip dinlemedin yada dediğin gibi bana aksedemedin bunları. Çok kez dayak yemekten beter ettin, yolun açık olsun deyip yol verdin, dost gibi hiçbir şeyi kopartıp gidemedim. Belki bunu içimdeki aşk yaptı ama,( ister inan, inanma umrumda değil ) ben senden daha dosttum güzel yüzlüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin