9 Şubat 2013 Cumartesi

Jordon Ibe

Four Four Two dergisi çıktığı günden beri sektirmeden her sayısını aldım. Bu çocukta iş var bölümü var dergide bilen bilir. Genç yetenek Türk futbolcular'la soru cevap yaparlar. O bölümde işledikleri futbolculara şimdi kim olduklarına baksak hiç kuşkusuz hassiktir be deriz. FFT Türkiye'nin scout ekibi bayağı sağlam yalan yok.
Esas oğlumuz Jordon Ibe, 95 doğumlu Liverpool'un bu yaz dönemi Wycombe Wanderers'dan aldığı oyuncu. Daha ligde, kupa'da haliyle de Avrupa'da forma giymişliği yok ama bu çocuktan umutluyum. Şuan Liverpool Rezerv takımda. Forvet. İngiltere U18'de bir kez milli formayı giymiş. Rezerv ligde 4 maçta golü yok.
Twitter ülkede aşırı patlamasıyla birlikte futbol olarak, bizide ülke olarak pek ipleyen olmadığından Liverpool bir ilki gerçekleştirdi ve resmi Twitter hesaplarının yanına sadece Türkçe yayın yapan Türkiye'ye özgü Twitter hesabı açtılar, çokta iyi yaptılar. 3 gün önce Jordon Ibe ile sadece Türk Twitter kullanıcılarına özel soru cevap yapıldı. Tamam çok matah birisi değil belkide Jordon ama sorularını yönetti kullanıcılar, adam akıllı soruları süzüp Jordon'a sordular. Bu tip işleri devam ettirmesini diliyoruz Liverpool Türkiye Twitter hesabından.

LFC Türkiye : Muhteşem taraftarın önüne ilk kez çıktığın zaman neler hissettin? Liverpool formasını terletmek nasıl bir duygu?

          Jordon Ibe : Oldukça gergin hissediyordum ve ne yapacağımı bilmiyor şekilde maça başlamıştım.

LFC Türkiye : En çok ne yemeyi sever? Maçlardan önce özel olarak yaptığı bir şey var mı?

          Jordon Ibe : Maçlardan önce genellikle kıymalı makarna yeriz ama benim en sevdiğim yemek peynirli makarnadır.

LFC Türkiye : Liverpool'da olmak nasıl bir duygu ve bu başarıyı nasıl yakaladın?

          Jordon Ibe : 15 yaşındayken Wycombe Wanderers takımında oynuyordum sonra LFC benimle ilgilendi ve ben arkama bakmadım.

LFC Türkiye : Takimda en iyi anlaştığı oyuncular kimler?

          Jordon Ibe :  Ryan McLaughlin...Biz rezerv takımdaki gençler çok iyi geçiniyoruz.

LFC Türkiye : Liverpool taraftarini Nasil Tanimlar?

          Jordon Ibe : Taraftar inanılmaz! Gençlere verdikleri destek beni her zaman etkilemiştir.

LFC Türkiye : Futbolcu olmasaydı ne olmak isterdi? Teknik direktör olsa hangi takımın başında olmak isterdi?

          Jordon Ibe : Matematiği severim ve bir matematik öğretmeni olmak isterdim. Herhalde Chelsea'yi çalıştırmak isterdim.

LFC Türkiye : Steven Gerrard ve Jamie Carragher hakkında ne düşünüyor ?

          Jordon Ibe : Her ikisi de genç oyuncuları gerçekten destekleyip yüreklendiriyorlar. Bizi antremanlarda güzel karşılıyorlar.

LFC Türkiye : Liverpool'un kendisiyle ilgilendiğini duyunca neler hissetti? Liverpool ile geleceğe dair planları neler ?

          Jordon Ibe : Uzun süre Liverpool'da kalmayı umuyorum. Liverpool gibi büyük bir kulübün ilgi göstermesi çok heyecan vericiydi.

LFC Türkiye : Sevdiğin futbolcu tarzı ve İdolün kim ?

          Jordon Ibe : Brezilyalı Ronaldo !!!

LFC Türkiye : Hangi tarz müzik dinler?

          Jordon Ibe : Opera ve "Rock n Roll" dışında tüm müziklerden hoşlanırım. Şu sıralar Chris Brown ve Drake'i dinliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin