28 Şubat 2010 Pazar

Noluyo lan !

Takım kötü gidiyo yok lille macında toparlanır. yok ibb macında toparlanır. toparlanıcak olan bi takım yok sahada, toparlıcak bi teknik direktörde yok kenarda ! Deniz Barış ve Selçuk Şahin bu 2 canlı bomba ilk 11de oldugu sürece ve sen Denizi sağ açık oynatıyosan diyecek pek bi söz kalmıyo direk küfür etmek lazım Dauma. İskenderede helal olsun geçen senede aynı golden atmıştı tıpa tıpa benzeri. Bize gol atmayasın diye aziz seni alır bizde rahat ederiz bi dahaya olimpiyata gelirken. Olimpiyat demişken ilk kez stadı görelim dedik o nası bi cografyadır arkadaş haritada bile yoktur bi ara kar bile yagdı.. Biletler beleş olunca bütün apaçiler doluşmuş her türden insan vardı tribünde. Tribün gene güzeldi Sefa Reisin komutasında güzel işler yapabildiysek ne mutlu ama takım bunu hak ediyomu soru işareti.

Hakemede sallayım biraz dimi ! Guizanın düşürüldügü pozisyonda İbb li adamı oyundan atamayan Alexi direk kırmızıyla atıyo. Attıgımız golde ofsayt varmış Santos aktif alandaymış. Bırak lan bu işleri ! Daum go home !!

Iker

WTF ?



Birisi çıkıp şu iğrençliğe dur desin. Nedir bu allah aşkına. Ya uzun kollu forma giy, yada içine şu rezilliği giyme arkadaş. Nedir bu olay bi bilen varsa anlatsında öğrenip rahatlıyayım.

Hilario

Böyle kalecin olursa, 4'te yersin, 10'da yersin, öyle gollerde yersin. Helalin var Hilario.

Terry vs. Bridge

İyi ağız burun dalmadı, geniş adammışsın Bridge.

27 Şubat 2010 Cumartesi

Fenerbahçe - Lille maçı pankart organizasyonu

video


25 Şubat Fenerbahçe - Lille Olympique Sporting Club maçında, Grup CK - 1907 Unifeb – Vamos Bien grupları tarafından 4 günde 4400 metrekare kumaş, 200 kilo boya ve ortalama 100 insan gücüyle gerçekleşen organizasyon Okul tarafı tribünü üst tarafında sergilenmiştir. Üst tarafta 1500 tane sopalı pankart vardır. Set pankartının uzunluğu 80 metre, eni 4.5 metredir. Sergilendiği sırada star wars soundtrack müziği kullanılmıştır.

Sipariş Bu Kez Tamam

Her yıl beklenen ama hüsranla sonuçlanan milli takımın forma hadisese baymadan son buldu. Sonunda Nike allah razı olsun milletin çenesini kapatacak formayı yaptı. Alın size retro, alın size bayrak forma. Giyim işini halletiysek eğer, içindekilerin kendini verip oynamasına geldi sıra.
3 Mart'ta Honduras ile oynayacağımız maçın aday kadrosuda açıklandı. Hiddink gelene kadar bildiğimiz gibi takım Oğuz Çetin'e emanet. Yardımcı antrenör sıfatında olsada şimdilik hocamız o. Yardımcısı daEngin İpekoğlu. Ada kadroya bakınca yei isimler göze çarpmıyor değil. İşin en sevindirici yanıda bu. Hakedenin bu formayı giymesi bence mecbur gibi birşey, tek şablondan her maça gidilmez. Yen isimleri görünce sevindiğim aday kadro şöyle ;
Kaleci
Volkan Demirel -- Fenerbahçe
Onur Recep Kıvrak -- Trabzonspor
Defans
Gökhan Gönül -- Fenerbahçe
Sabri Sarıoğlu -- Galatasaray
Emre Güngör -- Galatasaray
Servet Çetin -- Galatasaray
Caner Erkin -- Galatasaray
Ceyhun Gülselam -- Trabzonspor
Giray Kaçar -- Trabzonspor
Çağlar Birinci -- Denizlispor
Orta Saha
Hamit Altıntop -- Bayern München
Volkan Şen -- Bursaspor
Mehmet Aurelio -- Real Betis
Necip Uysal -- Beşiktaş
Emre Belözoğlu -- Fenerbahçe
Nuri Şahin -- Borussia Dortmund
Arda Turan -- Galatasaray
Ozan İpek -- Bursaspor
Forvet
Tuncay Şanlı -- Stoke
Mevlüt Erdinç -- PSG
Halil Altıntop -- Eintracht Frankfurt
Kazım Kazım -- Toulouse

Dibe Vurmak

112 yıllık bir takım +
70 milyon sterlin borç +
11 milyon sterlin vergi borcu +
Kayyuma devredilme +
Kayyuma devredilen ilk Premier League takımı +
Kayyuma devredilmenin verdiği utanç +
Kötü yönetim ve sahipler +
Ligde son sırada bulunmak +
9 puanın silinmesi +
= Portsmouth resmi olmasada kesin küme düştü

Gecekondu

Kasımpaşa yöneticisi Mehmet Süha Sidal hazretleri şöyle buyurmuş :
''Galatasaray bizi bilet fiyatları nedeniyle eleştirip, kendisi bize bileti 75 liraya satıyor. Onlar eleştirdi ama biz onları eleştirmiyoruz. Ali Sami Yen gibi gecekondu stada böyle bir fiyat isteniyorsa, demek ki biz bilet fiyatlarını az tutmuşuz''
Ali Sami Yen'e gecekondu diyen bu şerefsiz kendi stadyumlarının isminin neden yalakalık seviyesinin en üst sınırlarında olduğunu da bir açıklasa ya.

Beklenen Hamleler

" Altyapının Başına Tugay Kerimoğlu Geçiyor

Kulübümüzün Yıllık Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda konuşan Başkan Adnan Polat, eski futbolcumuz Tugay Kerimoğlu'nun Çarşamba gününden itibaren alt yapının başında görev yapacağını açıkladı.

Çarşamba günü Galatasaray'daki yeni görevine başlayacak olan Tugay Kerimoğlu’nun Adnan Polat tarafından açıklanması, Genel Kurul'daki üyeler tarafından büyük beğeniyle karşılandı. "

Hollanda'lıları takımın başına getirerek Ajax ve Barcelona alt yapı ekolünü iyice benimseyip kulübün özüne katmak isteyen Adnan Polat istediklerini iyice gerçekleştirmeye başladı. Rijjkard, Neeskeens ve alt yapı ekibinle bu yıl başladıkları ekip kurma ve devamlılık istediği bu olayın son halkası olarak alt yapının başına Tugay Kerimoğlu hamlesi geldi. Yıllardır alt yapı olarak Avrupa'daki sayılı kulüplerden biriydi zaten Galatasaray. Bu A takıma çıkardığı oyuncu sayısındanda görülmekte, sayısı az da değil. Çarşamba günü iş başı yapacak Tugay. Hayırlısıyla.

2010 - 2011 Kreasyonu #2

Slovenya -- nike -- away

Yeni Zelanda -- nike -- away

Güney Kore -- nike -- away

Avustralya -- nike -- away

Sırbistan -- nike -- away

Polonya -- nike -- away

Hırvatistan -- nike -- away

Portekiz -- nike -- away

Hollanda -- nike -- away

Brezilya -- nike -- away

Brezilya -- nike -- home

İtalya -- puma -- home

26 Şubat 2010 Cuma

UEFA Europa League Top 32 25/02/2010

Benfica 4 - 0 Hertha BSC
Anderlecht 4 - 0 Athletic Bilbao
Marseille 3 - 1 Kobenhavn
Roma 2 - 3 Panathinaikos
PSV 3 - 2 Hamburg
Galatasaray 1 - 2 Atletico de Madrid
Shakhtar Donetsk 1 - 1 Fulham
Unirea 1 - 3 Liverpool
Sporting 3 - 0 Everton
Valencia 3 - 0 Club Brugge
Juventus 0 - 0 Ajax
Werder 4 - 1 Twente
Salzburg 0 - 0 Standart
Hapoel Tel Aviv 1 - 1 Rubin Kazan
Fenerbahçe 1 - 1 Lille

Nike Gardını Aldı

Avrupaya Veda.


Lille maçında Türk Telekom tribününde yapılan görsel şovda emeği geçen Grup CK, 1907 Ünifeb ve Vamos Bien üyesi kardeşlerimizi GFB ailesi olarak tebrik ederiz.

Yol yorgunu ve uykumu tam alamadıgımdan maçtaki duygularımı gün içersinde yazarım.

Edit : Silivriden cıkarsın yola aksam bogaz trafigi yolda bi baygınlık geçirtir. Birlikte maça gittigimiz adamlar gene ruhsuz marş bilmez hiç birisi radyoda arabesk calıyo hepten kriz geçircem sandım kendimce marş mırıldanmaya başladım. Açtım camı sıkışan gişelerde milleti izliyorum. Neyse 21.10 gibi stattayız. Kapıdan giriş falan baya bi kuyruk bekledikten sora merdivenlerdeyken bi gürültü koptu dedim noluyo derken Atl. Madrid atmış golünü stat coşmuş yerimizi alırken Boğaz Hoolingans grubunun içine girdik gene maç öncesi futbolcular cagırılırken Atl.Madridin golü ve Maratonda acılan AtletiCOYDU Madrid pankartı... (Memmo kızma :D) Maça adam akıllı pek bakamadım ama stadı derbi harici ilk kez bu kadar dolu görmüştüm. Migros ve Maratonla karşılıklı yapılan tezahüratlar mükemmeldi. Ta ki dk 85 olana kadar. Pozisyon nası başladı bilmiyorum ama top girmişti içeri. Statta çıt cıkmıyodu. Yapılan bu destege ragmen elenmiştik. Ne diyelim lige ve türkiye kupasına kısmet.

25 Şubat 2010 Perşembe

Rocchi, What the Fuck ???

Totemininde, dükkandan çıkar ayak gelen pclerinde, onlara atılan formatında, o makinaları bozanlarında, çökertenlerinde, maçın ilk yarısını izlememden beni mahrum bırakanlarında, kasılan internetinde, bu yağmurunda, Star'ında, şifreye giren yayınında, kahvede bu maç için 1 lira alanında, Atletico'nunda, biz gol yiyince papazın çayırını şenlik alanına çevirenlerinde, bu takımı forvetsiz bırakanlarında, Baros'un ayağını kıran katil Emre'ninde, şu ruhsuz taraftarında ta AQ. Bu yağmurda, maçı izlemek için nerden nereye yürüdüm. Donuma kadar ıslandım. Sonuç ne oldu peki, ıslandığımla kaldım.

Caner'e burdan küfretmek isterimde, onun yaptığını sollayan maça damga vuran asıl hakem. fossa blog Figlio di una cagna diye İtalyan yazmış İtalyan hakeme. Ulan elle kesti 2 metre önünde. Metrelerce uzaklık değil, 2 metre ulan anasını siktiminin hakemi. Fossa blog İtalyanca yazmış, edepli davranmışlar, ben direk açığını yazayım. Orospu çocuğu.

Ulan Fotomaç

Bizler İnandık !


Kaleci hariç 10 sağlam futbolcu var. Nasıl bir ilk 11 cıkartıcak bir sürü ihtimali var. Ben kendi ilk 11 tahminimi yazayım. Volkan - Bekir - Önder - Bilica - Deniz - Gökhan Gönül - Emre - Selcuk - Semih - Alex - Guiza... Kill Lille !

Şampiyonlar Ligi 24 / 02 / 2010 Özetler

video
CSKA Moskva - Sevilla FC


video
FC Internazionale - Chelsea FC

This Real Dayı

Atletico Rövanşı

Toteme yatıp maçı yazmıyorum, geçen yıl Hamburg için uzun uzadıya yazdıkda ne oldu hevesimiz gırtlağımıza takıldı. Resimdekinide Star Tv'ciğimiz işallah Eski Açık'ı gösterirde şu el emeğini görürüz.

Şampiyonlar Ligi 23 / 02 / 2010 Özetler

video
Olympiacos FC - FC Girondis de Bordeaux


video
VfB Stuttgart - FC Barcelona

Şampiyonlar Ligi 2. Tur 23-24/02/2010

Olympiacos FC : 0 - Girondis de Bordeaux : 1
45+2' Ciani

VfB Stuttgart : 1 - FC Barcelona : 1
25' Cacau
----------
52' Ibrahimovic

PFC CSKA Moskva : 1 - Sevilla FC : 1
66' Mark Gonzales
----------
25' Negredo

FC Internazionale : 2 - Chelsea FC : 1
3' Milito
55' Cambiasso
------------
51' Kalou

Bursa'nın Ufak Tefek Tişörtleri

Yıllarca üç büyüklerin birbirleri arasındaki maçlardan sonra çıkardıkları bol iğneli t-shirt işine Bursaspor'da girdi, iyikide girdi. 3-2 kazandıkları Beşiktaş ve Fenerbahçe maçlarından sonra 2 tane t-shirt piyasaya sürüldü. " İki Avans Üçte Biter " ve " Oyun B'Ozan ". Düşünce harika, espride aynı güzellikte. Fiyatlarınıda skora ithafen 23 lira yapmış Bursa Store. Fenerbahçe maçından sonra Ozan'a yapılan t-shirtten, Beşiktaş maçından sonrada Zapotocny'e " Kiralık Katil Zapo " şeklinde yapsalardı fena olmazdı hani.

24 Şubat 2010 Çarşamba

Road To Hamburg

12 Mayıs'ta Hamburg'da oynanacak olan finalin biletleri internet üzerinden satışa çıktı. 5 bin küsur biletin satışa çıkışı 19 martta sona erecek. Zaten bu biletler 19 Mart'tan çok önce tükenir iş B planı olan kura çekimine geçilir, şanslı olanlar gider. Almanya dışındaki seyircileri hedef alan satışlarda bilet fiyatları şu şekilde, eğer gitmek isteyen babayiğitler varsa tabikide;
*Category 1: €150;
*Category 2: €115;
*Category 3: €85;
*Category 4: €55;
*and Disabled: €45.
Yer yıl olduğu gibi her Türk'ün ağzı sulanmaya başlar turlar geçildikçe, finalde biz oynayacağız diye. Hadi bakalım uğurlu gelecekmi bu yıl. Geçen yılki final nedendir kimse anlamış değil, o tribündeki boşluklar falan, Galatasaray formalıları kovalayan namus bekçileri Fenerbahçe'liler ve sahaya girip Türk kedisini mükemmel şekilde temsil eden kedi. İstanbul tayfasını ayartabilseydik UEFA Kupasının perdesini indirdiği maçı yerinde izlemek gerekirdi. Ama olmayınca olmuyor tabikide. Ama elbet bir gün.

GS Bonus ve Biletler

Galatasaray'ın başına Adnan Polat geçtikten sonra, yapılan transferlerdeki inanılmaz ölçüdeki değişiklik ve Haldun Üstünel'in potansiyeli, GS Store mağazasının aşırı derecede çıtasının yükselmesi, sadece maketlerde kalan yeni stadyumun artık yükselmesi ve belkide Fenerbahçe ile arasında olan en büyük farklardan biri olan taraftar kartı projesi. Denizbank ve Garanti ile yapılan anlaşmayla hem kredi kartı hemde taraftar kartı olarak tasarlandı. Buraya post olarak bu kart işini girmemizin sebebi yarın akşam oynanıcak olan maçın biletleriyle ilgili.
Fenerbahçe gibi kart sahiplerine önceden satışa sunulan biletler, bilindiği gibi biletlerin normal satışından 2 gün önce başlıyor. Dün çıkan biletler çıktığı gibi tükendi. Yani demek oluyorki kartı olmayan taraftar maçı izleyemeyecek. Neden bu şekil bir uygulamaya gidildi bilmiyorum. Kart sahiplerinin alabileceği biletlerin sayısının belli olduğu ve geri kalan normal kartsız taraftarlarında bilet almasına imkan sağlanması görüşündeyim bu konuda. Birazcık saçmalık var işin içinde. Zaten stadyumun kapasitesi malum ortada. İş böyle olunca bilet almaktan mahrum kalan insanlar mecburi tepkilerini göstermişlerdir. Biletsiz kalanlarda artık, yani kartı olmayanlar dernekler aracılığıyla gelmek zorundalar. Dernekler için karta falanda gerek yok. Kulüpten her türlü bilet temin edilir onlara. Kazanan yine kurumsallaşan futbol olur, kartsızlarda Star'a mahkum olur.

23 Şubat 2010 Salı

Bank Asya 1. Lig 23. Hafta

Bucaspor 1 - 0 Kartalspor
Kayseri Erciyesspor 2 - 2 Karşıyaka
Altay 1 - 0 Çaykur Rizespor
Konyaspor 1 - 1 Orduspor
Adanaspor 2 - 1 Boluspor
Samsunspor 4 - 1 Hacettepespor
Gaziantep B.Ş.B 2 - 0 Mersin İdman Yurdu
Giresunspor 3 - 0 Kocaelispor
Dardanelspor 0 - 2 Kardemir Karabükspor

1-K. Karabükspor 23 36 53

2-Bucaspor 23 17 43
3-Konyaspor 23 12 43

4-Adanaspor 23 8 41
5-Altay 23 7 39

6-Karşıyaka 23 5 37
7-Boluspor 23 1 35

8-Giresunspor 23 3 33
9-Kartalspor 23 -5 30

10-Çaykur Rize 23 -9 30
11-Samsunspor 23 4 29

12-Gaziantep B.Ş. Bld. 23 -2 29
13-Dardanelspor A.Ş. 23 -9 26

14-Orduspor 23 -4 25
15-Mersin İ.Y 23 -12 24

16-K. Erciyesspor 23 -14 24
17-Hacettepe 23 -9 23

18-Kocaelispor 23 -29 12

Turkcell Süper Lig 22. Hafta Matinesi

Sivasspor : 1 - Manisaspor : 0
61' Cihan

Eskişehirspor : 0 - Gençlerbirliği : 0

Trabzonspor : 0 - İstanbul B.Ş.B : 0

Kasımpaşa : 3 - Gaziantepspor : 0
15' Yekta
32' Şahin
90' Murat

Diyarbakırspor : 0 - Denizlispor : 2
49' Koffi
80' Youla

Ankaragücü : 2 - Antalyaspor : 2
17' Rajnoch
74' Muhammed Hanifi
----------
23' Veysel
43' Veysel

Beşiktaş : 1 - Galatasaray : 1
82' Sivok
----------
68' Arda

Fenerbahçe : 2 - Bursaspor : 3
5' Alex
21' Andre dos Santos
----------
26' Batalla
85' Ozan
90' Ozan


1Galatasaray2214532047
2Fenerbahçe2214351945
3Bursaspor2113442043
4Kayserispor2212641842
5Beşiktaş2111641239
6Trabzonspor2211561538
7Eskişehirspor22985635
8Gençlerbirliği22877431
9İstanbul B.B.21876-331
10Gaziantepspor22868230
11Antalyaspor22859429
12Kasımpaşa21768127
13Sivasspor227312-1124
14Ankaragücü224108-322
15Diyarbakırspor22499-1121
16Manisaspor224810-820
17Denizlispor223415-1913
18Ankaraspor220022-66 0

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin