30 Kasım 2010 Salı

Serhiyo


Bir tekme, bir tokat, bir iktirme, bir kırmızı kart. Alayını sik Ramos, alayını sik.

29 Kasım 2010 Pazartesi

Galatasaray : 1 - Beşiktaş : 2

Sorun Rijkaard'daymış demi, o gitti herşey değişti, namağlup gidiyoruz artık değilmi. Siz çok bilenler yokmusunuz, hepinizin sülalesini sikeyim.

27 Kasım 2010 Cumartesi

sms

x - gene kimin canını yakıyosun lan romeo ? ( gülüşmeler kahkahalar )
y - kendi canımı yakıyom sadece ( herkezde dumur olma etkisi )

olay anına tanık oldum, ben değilim yani

Kareo !!!

Kulüp tarafından yapılan kareografi. Kulüp yapıyorsa hiç yapma daha iyi. Ama yapın yapın, şakşakçılar desin bolbol konuşsun ;
- vay be tüm stad kareografi yapıyo, varmı dünyada böyle bi kulüp, adı üstünde mes que un club.

25 Kasım 2010 Perşembe

Best

Koymuşum Pele'sine, Maradona'sına. 5 sene oldu, rahat uyu büyük alkolik.

24 Kasım 2010 Çarşamba

Kutlu Öğretmenler Günü

Öğretmenler gününüz kutlu olsun, en sevdiğim karikatürde tamda bugüne oturan cinsten, tekrardan kutlu olsun Öğretmenim.
Unutmadan Kasımlar Güzeldi-r

Yes Totti, Yes Party

Bayern, Olimpico'da 2-0 önde. İkinci yarıda 49 Borriello, 81 De Rossi ve dakika 84 penaltı. Her kaptanın gemisini kurtarmak zorunda olmasını bir kez daha anlamış olduk. Totti penaltıyı gole çevirir ve masal 3-2 Roma galibiyetiyle sona erer.

Eyvah Eyvah

Müjgan : Zor demi klarneti çalmak,
Hüseyin : Güzel olan herşey zor be Müjgan, emek vericeksin.

3000 - 100

Fenerbahçe tarihinin 3000. golü ve Fenerbahçe forması altında bu ligdeki 100. golü. Bu takımda bu 3000. golü kim atsın deseler herkez gözü kapalı Alex derdi zaten. Ki denmeye gerekte bırakmadı artık 3000. de attı 100'ünüde attı. Ne kadar Galatasaray'lıda olsak, sövsekte saygı duymak gerekiyor :) Bu arada Fenerbahçe kulübü, Alex'in Buca maçında giydiği formayı ve kramponları kulüp müzesine törenle konuşlandırcakmış. İyi fikir.

Jose Başgan

29 Kasım Pazartesi akşamı tarihinin 2. defasında Barça - Real Camp Nou'da karşı karşıya. Geçen yıl Inter'in top oynatmadan elediği Barcelona maçının bitimiyle sahada yaptığı Souness vari sevinciyle ( bayrak eksik ) hala hatırlarımızda hani. Eee yani iyide kanırtmıştı Inter o maç. İşte o maçtan sonra, hatta her Barcelona karşısında oynadığı maçlar sonunda maçların hep önüne geçen Jose Başgan bu sefer yumuşak bi etki yapmayı tercih etmiş.
- Camp Nou beni hiç affetmeyecek.
Barcelona şakşakçılarının eline iyi koz geçer bu cümleyle, Jose bizden korkuyor galiba diye. Hem Pazartesiye ne kaldıki. Doğru ne kaldı, uyduyu götürüpte yazılım attırmak lazım, kalmayalım yaya.

14 Kasım 2010 Pazar

Yenileceksek Böyle Yenilelim

Başlıktada yazdığım gibi, yenileceksek böyle yenilelim. Nihat'la, Tuncay'la, Hakan Balta'yla, Arda'yla, Özer'le değil. Şimdi bu kadro yine eleştirilebilir. Rakip Hollanda diye, yada bazı isimler neden yok diye. Ben kadroda 3 kişinin fazlalık olduğunu düşünüyorum. Burak, Kazım ve Servet. Nedeni göze batacak performansları yok, yani bir İbrahim Akın kadar haketmiş değiller. Ama yinede Hiddink görünümlü Oğuz hocamız bilir tabi en iyisini. Sadece Mevlüt ve Hasan Kabze'nin bir nebze şu formayı hakettiğini düşünüyorum. Alın size büyük değişim.

KALECİLER
Volkan Demirel - Fenerbahçe
Onur Recep Kıvrak - Trabzonspor
Ufuk Ceylan - Galatasaray

SAVUNMA OYUNCULARI
Gökhan Gönül - Fenerbahçe
Sabri Sarıoğlu - Galatasaray
Servet Çetin - Galatasaray
Serdar Kesimal - Kayserispor
İbrahim Öztürk - Bursaspor
Ersan Adem Gülüm - Beşiktaş
İsmail Köybaşı - Beşiktaş
Gökhan Süzen - Büyükşehir Belediyespor

ORTA SAHA OYUNCULARI

Hamit Altıntop - Bayern München
Yekta Kurtuluş - Kasımpaşa
Selçuk İnan - Trabzonspor
Yiğit İncedemir - Maninaspor
Orhan Gülle - Gaziantepspor
Nuri Şahin - Borussia Dordmund
Mehmet Ekici - 1.FC Nurnberg
İbrahim Akın - Büyükşehir Belediyespor
Eengin Baytar - Trabzonspor

HÜCUM OYUNCULARI

Batuhan Karadeniz - Eskişehirspor
Burak Yılmaz - Trabzonspor
Umut Bulut - Trabzonspor
Kazım Kazım - Fenerbahçe

Serdar Eylik

"Sami Yen yıkılacağı için son kez burada oynasın diye Serdar Eylik'i oyuna soktum"

Hamza Hamzaoğlu, Denizlispor Teknik Direktörü

Super Pippo

Boş kaleye bile atsa deli gibi sevinen, 37 yaşındaki manyağımız Pippo'nun kalbimizdeki yeri ayrı. Real Madrid maçında bitmediğini göstermişti o yaşına rağmen. Şimdide dizinden sakatlandı, sezonu kapadı. Belkide kariyerini kapadı. Ama hala o bitmeme ihtimalini kendisi çok güzel ifade etti.

"Hayat ve futbol birbirine benzer. Bir dakika önce topu kazanmak için mücadele ederken, biraz sonra yerde ellerinizle dizlerinizi tutuyor olabilirsiniz. Kulübüm, hocam, takım arkadaşlarım ve taraftarlarımız. Bu kötü günümde bana herkes destek oluyor. En kısa sürede sahalara geri dönerek bu sevgiyi karşılıksız bırakmayacağım. Pes etmeyeceğim. Bu macera henüz bitmedi."

Bu sevda bitmez gönüllerde....

11 Kasım 2010 Perşembe

Çok Eskidendi - Sezen Aksu

video
Koca gün yıkamada, aklıma dünyanın şeyi geliyor, kendi kendime düşünüp duruyorum. Kendi kendinede bu şarkı dank etti kafama, halada kafamda. Kasımlar güzeldi-r, ama şarkı gibi çok eskidenmiydi?

10 Kasım 2010 Çarşamba

Fritz Walter 90 Jahre

Kaiserslauter'in efsanesi Fritz Walter'in 90. doğum günü dolayısıyla efsanesinin anı formasını satışa sunmuşlar. Şöyle bakınca eskilerin hastası olmamla beraber, bu formanın tapılası birşey olduğunun daha ilk resimde anladım. Şu eski kokan güzelliğe bakın, hem çift taraflı, hem süper. Alan olsa bulan olsa parayı akıtacağıma yemin ederim, o derece. Kaiser'liler çok şanslısınız aq.









Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin