26 Şubat 2010 Cuma

Avrupaya Veda.


Lille maçında Türk Telekom tribününde yapılan görsel şovda emeği geçen Grup CK, 1907 Ünifeb ve Vamos Bien üyesi kardeşlerimizi GFB ailesi olarak tebrik ederiz.

Yol yorgunu ve uykumu tam alamadıgımdan maçtaki duygularımı gün içersinde yazarım.

Edit : Silivriden cıkarsın yola aksam bogaz trafigi yolda bi baygınlık geçirtir. Birlikte maça gittigimiz adamlar gene ruhsuz marş bilmez hiç birisi radyoda arabesk calıyo hepten kriz geçircem sandım kendimce marş mırıldanmaya başladım. Açtım camı sıkışan gişelerde milleti izliyorum. Neyse 21.10 gibi stattayız. Kapıdan giriş falan baya bi kuyruk bekledikten sora merdivenlerdeyken bi gürültü koptu dedim noluyo derken Atl. Madrid atmış golünü stat coşmuş yerimizi alırken Boğaz Hoolingans grubunun içine girdik gene maç öncesi futbolcular cagırılırken Atl.Madridin golü ve Maratonda acılan AtletiCOYDU Madrid pankartı... (Memmo kızma :D) Maça adam akıllı pek bakamadım ama stadı derbi harici ilk kez bu kadar dolu görmüştüm. Migros ve Maratonla karşılıklı yapılan tezahüratlar mükemmeldi. Ta ki dk 85 olana kadar. Pozisyon nası başladı bilmiyorum ama top girmişti içeri. Statta çıt cıkmıyodu. Yapılan bu destege ragmen elenmiştik. Ne diyelim lige ve türkiye kupasına kısmet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin