25 Şubat 2010 Perşembe

Rocchi, What the Fuck ???

Totemininde, dükkandan çıkar ayak gelen pclerinde, onlara atılan formatında, o makinaları bozanlarında, çökertenlerinde, maçın ilk yarısını izlememden beni mahrum bırakanlarında, kasılan internetinde, bu yağmurunda, Star'ında, şifreye giren yayınında, kahvede bu maç için 1 lira alanında, Atletico'nunda, biz gol yiyince papazın çayırını şenlik alanına çevirenlerinde, bu takımı forvetsiz bırakanlarında, Baros'un ayağını kıran katil Emre'ninde, şu ruhsuz taraftarında ta AQ. Bu yağmurda, maçı izlemek için nerden nereye yürüdüm. Donuma kadar ıslandım. Sonuç ne oldu peki, ıslandığımla kaldım.

Caner'e burdan küfretmek isterimde, onun yaptığını sollayan maça damga vuran asıl hakem. fossa blog Figlio di una cagna diye İtalyan yazmış İtalyan hakeme. Ulan elle kesti 2 metre önünde. Metrelerce uzaklık değil, 2 metre ulan anasını siktiminin hakemi. Fossa blog İtalyanca yazmış, edepli davranmışlar, ben direk açığını yazayım. Orospu çocuğu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin