6 Ocak 2009 Salı

Ve Başka Hiç Bir Şeyin Önemi Yok

Ne kadar uzak olsak da çok yakınız
Daha yürekten olamazdım
Daima kim olduğumuza güveniyorum
Ve başka hiçbir şey önemli değil
Kendimi hiç bu şekilde açmamıştım
Hayat bizim, onu bildiğimiz gibi yaşıyoruz
Tüm bu sözleri söylemiş olmak için söylemiyorum
Ve başka hiçbir şey önemli değil
Güveni sende arıyor ve buluyorum
Her gün bizim için yeni bir şey
Farklı bir görüşe açık bir zihin
Ve başka hiçbir şey önemli değil
Ne yaptıklarını hiç umursamadım
Ne bildiklerini hiç umursamadım
Ama biliyorum
Ne kadar uzak olsak da çok yakınız
Daha yürekten olamazdım
Daima kim olduğumuza güveniyorum
Ve başka hiçbir şey önemli değil
Ne yaptıklarını hiç umursamadım
Ne bildiklerini hiç umursamadım
Ama biliyorum
Kendimi hiç bu şekilde açmamıştım
Hayat bizim, onu bildiğimiz gibi yaşıyoruz
Tüm bu sözleri söylemiş olmak için söylemiyorum
Ve başka hiçbir şey önemli değil
Güveni sende arıyor ve buluyorum
Her gün bizim için yeni bir şey
Farklı bir görüşe açık bir zihin
Ve başka hiçbir şey önemli değil
Ne dediklerini hiç umursamadım
Oynadıkları oyunları hiç umursamadım
Ne yaptıklarını hiç umursamadım
Ne bildiklerini hiç umursamadım
Ve biliyorum
Ne kadar uzak olsak da çok yakınız
Daha yürekten olamazdım
Daima kim olduğumuza güveniyorum
Hayır, başka hiçbir şey önemli değil

James Hetfield iyi söylemiş, çevirende iyi çevirmiş. Yukarıdaki sözler Nothing Else Matters şarkısına ait. Dinledikçe rahatlıyor insan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin