24 Aralık 2008 Çarşamba

Prison Break



Lost ile başladım internet dizilerini takip etmeye onada nası başladım hala bilmiyorum ama koca yaz tatilim boyunca izleyip bitirdim 4 sezonluk diziyi simdi ocak ayında 5 cıkıcak onu bekliyorum. Üniversitedeyken Anti Lost ekibimiz vardı kimse izlemeye yanasmıyordu ben bozdum ekibi. Ama ben sadece 1 bölüm izleyip bırakıcaktım ama lost beni bırakmadı öle böle bitiriverdim. Sorasında Prison Break izlemeye karar vermiştim. Aylak vaktim o kadar çoktu ki ne yapıcagımı sasırmıstım internetten izlemeye basladım prisonu ama bu dizi losttan daha iyiydi. Losttaki bilim kurgu tarzı hayal ürünleri burada yoktu ve herşey cok mantıklı ilerliyodu ve o akışla bölümler arka arkaya izlenmeye devam ediyordu. 1 2 3 4 derken bi baktım 7 bölüm izlemişim bir oturuşta. Cok hızlı ve kısa bir sürede diziyi yakaladım suan yayınlanma süresiyle beraber gidiyorum ve 1 hafta yeni bölümü bekliyorum. Bu yazımıda 4.sezonun 16. bölümünü indirirken yazıyorum. Dizideki Dr.Sara Tancredi karakteri cok hoş bir bayan, ve asıl cocukta dizide cok zeki. İzlemeyen varsa bir an önce baslasın izlemeye.... Özellikle sen ortaaam

1 yorum:

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin