21 Nisan 2009 Salı

29

3 akşamdır beklediğim dün akşam oldu sonunda. benimde dğerlerinden farkım kalmadı. bende geldim ve geçtim senden. bu defteri açamadan kapattın. ben açmaya çalıştım sen bastırdın üstünden. bişey diyemedim kızamadım kıramadım. bi çarem bi umudum olsun hep istedim hep sen vardın hayallerde. ama ben sana yanarken sen başka yerlerde üşüyordun be kızım. ayrı yollarda yürüdük hep. yaklaşmaya çalıştım sana hep etrafında döndüm durdum ama seninde yaşanmamışlıkların var. seni suçlayamam bu konuda. nasıl kabullenirim ne yaparım artık bilmiyorum. ruh gibiyim. sabah kalktığımda tarifsiz bi duygu vardı zaten. herşey öğrenilmiş. sakladığım hiç bi şey kalmamış. çırılcıplak bi durum gibi. bitmiş çünkü herşey. hemde başlamadan. sanada dedim o çocuk ben olmayı çok isterdim onun seni haketmediği kadar. ama yok ben sana yanarken sen kimbilir nerelerde üşüyordun. uzatmaya gerek yok alışırmıyım ? Bilmiyorum. ne zaman son bulur ? Hiç bilmiyorum. Olaylar farklı olurdu aslında istesen elinden gelirdi ama istemedin isteyemezdin keşke isteseydin KEŞKE isteseydin keşke keşke. çok sevdim seni be çok hemde. Kırmızı kardın sen yağmasını beklediğim ama hiç yağmayacağını bildiğim


herkesin inandığı bir şey vardır
şu amına koyduğumun hayatında,
benim ki de sensin napıyım...

ah be yolun karşı tarafının kızı çok geldin sen bana.... Ne desem boş fayda etmes biliyorum sadece yazıyorum sadece. kendime bişey yapmaktan korkuyom. nokta konmuş bitirilmek zorunda kalmış en güzel hikayem." iyi şanslar küçük kız " demekten başka çaremin olmayacağıda warmış bu hayatta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin