7 Mayıs 2009 Perşembe

90+3 Andres Iniesta

Allahtan kahvede tvnin sesi kısıktıda İlker Yasin'in o mükemmel anlatımını kaçırdık. İlk yarıda neler oldu bilmiyorum, bi bakkalda dakika 20 civarıydı 1-0 Chelsea öndedi onu gördüm. 2. yarıdan itibaren izledik maçı yüklenen Chelsea vardı benim izlediğim bide Barça 10 kişi kalınca iyice bastırdılar. Gol pozisyonunda Eto topu yanlış düzeltince vurdum masaya ama allahtan defans uzaklaştıramadı Messi, Iniesta ve gollll. Kahve full Barcelona'lıymış meğersem. Kendime dedim 2. defa Fener Sevilla maçını izliyom zannettim. Velhasıl güzel koydu Iniesta. Tam yerine tam zamanında. Golden sonra oyuncu değiştirme faslında Guardiola'yı gösteren kamera galiba Barça tribününün olduğu yerdedi, hep sallandığına göre. Roma Olimpico'da ManU - Barça savaşını kim kazanıcak acaba. Yada Ronaldo - Messi savaşını kim kazanıcak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin