14 Mayıs 2009 Perşembe

Fotris Türkiye Kupası Şampiyonu Beşiktaş

Posta başlık koyma gereksinimi duymadım ki zaten fanatik en iyi başlığı bulmuş (ortak kusura bakma). Bu arada votka reklamıda baya güzel olmuş içesim geldi sabah sabah. Herneyse maçımıza dönelim biz. İzmir'den yine çıkamadı Fenerbahçe. Ligdeli maçın aksine bu sefer dengeler tam tersiydi. Liderlik için oynayıp girdiği stres yüzünden rahat durumdaki Fenerbahçeye yenilen Beşiktaş, bu sefer 26 senenin verdiği stresle sahaya çıkan Fenerbahçeyi üstün bi oyunla sahadan sildi. Cimbom sever Nobre'den sonra şimdide başımıza Beşiktaş sever Güiza çıktı hayırlı olsun. 3'te 3 gidiyor abimiz boş geçmedi, Rüştü olsadı kalede yine aşırtma atarmıdı bilinmez. Maça 35. dakikada dahil olduğumdan her 2 kalede de yedeklerin oynadığını gördüğümde şaşırdım açıkcası ama sonradan anladım Rüştü'nün maçtan önce ısınırken sakatlanıp yerini 8-4 numaralı Hakan'a bırakmasını. Diğer tarafta Babacan neden kalededi hala anlamış değilim. Beşiktaş'ın bu seneki en iyi transferinin Ernst olduğunu biliyordum dün akşam dahada iyi anlamış oldum. Orta saha ona emanet. Bobo'nun uzaktan deneyipte Volkanın açıyı daraltarak kurtarıdığı toptan sonra yine hemen hemen aynı atakta Bobo yine uzaktan vurdu ve çok güzel bi gol attı takımı adına -vurmadan önce vurma Bobo kaçırcan yine dedim elimizde patladı -. Ardından Semihin direk dibinden çıkan topu içeri yuvarlansa maçı büyük ölçüde çevirirdi Fenerbahçe. Zaten ardından Tellonun direkte patlayan topu, Yusuf-Holosko-Tello üçlüsünün sazı eline alması maç sonundada Beşiktaşın kupayı ellerine almasına yaradı. İzmir'imden yine Beşiktaş kupayla dönüyor İstanbul'a, Fenerbahçe ise +1 yıl daha kupa hasretiyle dönüyor evine. Maçı hakeden kazandı zaten isteyen oynayan aldı kupasını. Velhasıl bu stad bu maçta bile dolmaz diyen topiklere de staddaki kalabalığın kapak olması dileğiyle bitiriyorum yazıyı. Fenerbahçe bu kupayı alamadığı sürece hep önemliliğini koruyacak bu kupa. Alırlarsa yurt dışındaki federasyon kupaları gibi gazozuna olur büyük ihtimalle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin