13 Ocak 2011 Perşembe

Maç Var Dediler Geldik #1

* Ziraat Türkiye Kupası Bucaspor - Gençlerbirliği maçı.

* Can sıkıntısından gidelim dedik maça, biletlerde 5 lira olunca sebep oldu.

* Hafta içi diye maça ilgi pek fazla değildi, yada belki hep aynı Bucaspor maçıydıda, Atatürk stadının büyüklüğündenmi kaynaklandı bilmiyorum.

* BFC'liler pek fazla olmasalarda seslerini çok güzel çıkardılar, şaşırdım açıkcası.

* Buca Arena bir an önce açılsında, şu takım taraftar baskısıyla oynasın artık.

* İlk defa Bucaspor maçına gittim bugün, 0-0 biter diyordum ama 2-1 oldu maç.

* Bucaspor, Bülent Uygun sağolsun nasıl bir takım kurup siktirolup gitmiş anlamış değilim, 5 para etmez bir kadro.

* Leko ve yeni transfer Beto ilk 11'de olsalardı belki skor farklı olabilirdi.

* Gençlerbirliği gollerini geldiği gibi atıp geri çekildi zaten, Bucaspor yüklendikçe yüklendi, güzel organize olup baskıda kurdular ama golü ilk yarı içinde geç attılar. Eğer gol biraz daha erken gelmiş olsaydı, Bucaspor arttırdığı temposuyla bir gol daha kesin bulurdu.

* Golü atan Mendy, bence boş futbolcu. Golü nasıl attı ona bile hayret ettim.

* Serdar Kulbilge numaramı yaptı maç boyunca yoksa gerçekten sakatlandımı, ağrısımı vardı anlayamadım gitti.

* Karşıyaka Çarşı derneğinde kardeş kulüpler olarak Karagümrük, Orduspor ve Bucaspor atkıları bulunmakta. Ama Bucalıların Karşıyaka'ya neden laf attıklarını anlayamadım.

* Bursa - Ankara olayı gibi plaka dakikaları olayı Bucaspor'dada varmış. Dakika 33 olduğunda Mersin İdman Yurdu diye başladılar.

* Pek kalabalık olmadığından alt sıralarda yayıla yayıla rahat rahat izledik maçı. Bi ara yağmur yağdığında Kapalı'nın en arkasına sığınsakta, yağmur dindiğinde yine en öne.

* İzban artık şu Menemen'ede gelsin yeter be. Çiğli'de bindim, burdan çıkmam dahil tam 1 saatte stadın kapısındaydım.

* Gruptan çıkması için Bucaspor'un kaderi Ankaragücü maçına kaldı. 6 puanla liderdiler, bakalım ne olacak.

* Gençlerbirliği 4 puana ulaştı.

* Maçtan önce Bucaspor kalecisi Carlos, vip tarafındaki yerine giderken kendisini alkışlayanlara okey çekti. Böyle taraftarlar ile barışık bir futbolcu görmek ağlatma kıyısına getirdi beni. Yağmur başlayınca oda toz oldu.

*Cumartesi akşamı Karşıyaka - Kasımpaşa maçı var. Ankara'daki o olaylı maçtan sonra ilk defa karşı karşıya gelecekler. Bursaspor maçı gibi bunuda kaçırmamak lazım. Çok küfür olacak çok.
Maçın saati kesinde, acaba Alsancak'mı yoksa Atatürk'temi olacak bir an önce kesinleşse bari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin