12 Ocak 2011 Çarşamba

Bir Devir Daha Kapandı

Kapandı işte, dün akşam kocaman stad tarih sayfasında yerini aldı. Hep Kapalı'dan bir kez maç izlemekti hayalim olmadı. 3 defa nasip oldu gitmek. 2 defa Yeni Açık'tan Galatasaray - Fenerbahçe maçlarını izledim, 1 seferde geçen yaz oynanan Bank Asya play-off maçı Karşıyaka - Konyaspor maçını numaralıdan izledik. Sırf Ali Sami Yen'de olduğu için gitmiştim o maça. Keşke o maçta Konyaspor yerine Karşıyaka'ya verseylerdi Kapalı'yıda en çok istediğim şeylerden birisinin üstüne çizik atsaydım. Hiç galip gelemedim şu stadda, ya ben uğursuz geldim oraya, yada bu stad uğursuz geldi bana. Nasip olduya seni görmek ne desem bilmiyorum. İlerde birgün anlatacağım birşeyimsin bari yerinde olmasanda, orda aldığım nefes, o merdivenlerden yavaş yavaş çıktığımda o çimleri gördüğüm an yeter bana. Gönül isterdi son bir kez daha ama televizyondan izledik gidişini son kez 10'dan geri sayarak ışıklarının son kez kapandığını. İsterlerse bilmemkaç milyon dolarlık stad yapsınlar, o şirket stadı senin yanından bile geçemez.
1694-∞

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin