11 Temmuz 2009 Cumartesi

Nirvanaya Ulaşıyoruz Galiba

1 yıl aradan sonra Rock'n Coke tekrar sahnede. Bu kez adres İstanbulpark. O zamanlar dream tv uydudan açıktı. Bi heves tv başına oturup beklerdim ne zaman canlı bağlancaklar festivale diye. İzleyelimde açlığımızı giderelim diye. Gıptayla izlerdim, hep bi gün gitme hayalimle beraber. O hayal haftaya gerçek oluyor. En çok istediğim şeylerden birini gerçekleştirmiş olcam hemde. Heyecanı bileti aldığım gün az da olsa başlamıştı zaten. Ulan tvden izleyip internetten vidyolarına baktığım RnC'ye gidiyorum be. Benim için gerçekten büyük bi hayaldi, elimin uzanamayacağı bişeydi. Korn, Offspring, Muse, Placebo, Franz Ferdinand, Apocalyptica, The Cure, Rasmus, Teoman, Manga, Duman, Kurban, Özlem Tekin, Şebnem Ferah, Hayko Cepkin. İç geçirerek izlerdim. Artık iç geçirmeye gerek kalmadı, haftaya ordayım be. Linkin Park, Prodigy ilk defa geliyor, Nine ich Nails'i tanımam, Cartelin 14 yıl sonra tekrardan bir araya gelceği hemde maNga'ya beraber aynı anda sahnede olacağı, Duman'ın bi ayrı güzel olduğu, Aylin Aslım, Hayko, Emre Aydın'ın, Sakin'in, pek fasla kişi bilmesede ( galiba kaçıracaz) Fairuz Derin Bulut'un orda olcağı dolu dolu bi hafta sonu bekliyor bizi. Büyük hayalimin gerçekleşmesine çok az kaldı şaka maka. Annemin zamanında abartma nereye gidiyon dediği yere gidiyom be anne :)

Ortak yer beğenelim kendimize şurdan be Chester'i görebilelim superman tişörtlerimizle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin