28 Temmuz 2009 Salı

Galatasaray 2009-10 Formaları






Adidas yaptı yapacağınımı desem, yine kulüp sıçtı batırdı mı desem suçu kime atsam bilmiyorum. Geçen seneki ki şimdiye kadar gördüğüm en iyi sezon formalarından sonra bunlar hayal kırıklığına uğrattı beni. Beyaz forma Uefa kupasını aldığımız maçtaki o güzelim formaya az da olsa benziyor ama gel gör ki antrenman formasından farkı yok. Klasik parçalıya gelecek olursak, geçen sezon çıkan parçalının eline su dökemez gibi geliyor bana. Şimdiye kadar yapılan en iyi parçalı geçen yılki parçalı formaydı zaten. Bu sezonki parçalı forma 1908 serisindeki ilk parçalı Galatasaray formasına benzetilmeye çalışılmış. Az da olsa hoşuma gitti. Ve en bomba olan formaya, aylardır lila diye çığırdıkları ama dün gördüğüm kadarıyla resmen mosmor olan formaya gelelim. Ey büyük Galatasaray camiası hiç mi kafanız çalışmıyor, tamam anlıyorum değişiklik olsunki satış artsın yönünde hedefleriniz de, mor renk nedir allah aşkına. Git başka renk bul ya olmazmı, ne dir bu böle milka ineği gibi olduk ya. Hiç mi bu kararı alanların aklına gelmiyor, allahın eziklerinin onlarca iğrenç espiri yapacağı. Akıl var mantık var. 3 formada bende hayal kırıklığı yarattı. Ama yakından gördükten sonra fikrim değişebilir, sanmıyorum ama mor bile belki hoşuma gidebilir. Bi store yolu yapıp gitmek görmek lazım, mümkünse bu sezon uzun kollu tercihimdir alcak olursam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin