24 Temmuz 2009 Cuma

Ronaldo var, Ronaldo var

Petitin yerinde okudum, gözümdeki adam mertebesinde yükseldi Ronaldo, diğer çakma Ronaldo'lara inat. Hadisemiz 13 yaşındaki Ronaldo hayranı filistinli kız, Ronaldonun ülkesini ziyaretinde onunla tanışmak istemesi ama sadece uzaktan görmesi. Ve ardındankısa bi süre sonra savaşta hayatını kaybeder bu kız. Şimdi bu kızın hayatı Brezilya- İran ortak yapımı bi film olarak sinemaya aktarılcak. Ronaldo'yada sormuşlar oynarmısın diye. Tereddütsüz cevap : Oynarım.
2002 dünya kupası zamanları ben ve efe ;
efe: abi bu ronaldoya ne kadar benziyom ben
me: ya bi git enle mi uğraşcam
efe: ya abi bi baksana dişler falan çok benziyoz
me: hee tabi hatta sen ona değilde o sana benzio
efe: aynen ya nasıl farketmedim ben değil o bana benziyomuş
me: ********************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin