17 Şubat 2011 Perşembe

The Gunners: 2 - Barça : 1

* Gollü beraberlik beklediğim maçta yanıldım, Arsenal bu maçla 4. oldu. Sevilla, Hercules, Real Betis ve Arsenal. Barcelona'yı yenmeyi becerebilen hatta becerebilen 4 delikanlı.
* Maç başlar başlamaz ilk ayrıntıyı farkettim. İlker Yasin ft. Türkiye'nin Barcelona'sı Manisaspor hocası Hikmet Karaman.
* Ayrıca hala hep aklımda, şu kısa kollu forma giyip içine uzun kollu dalgayı neden giyerler, uzun kollu forma giyemiyonmu, pişikmi yapıyor, rahatsızmı ediyor. Sanırsam Pique eksik bütün Barcelona rahatsız uzun kolludan.
* Maça gelirsek kimse bana Barcelona Puyol'un eksikliğini hissetti demesin. Aranmadı bile sahada, hissetmedim bile yani.
* Aslında bakılırsa beklediğim bir ev sahibi Arsenal maçıydı bu, hatta Emirates maçı, bir Barcelona değil yani. Ben şu Arsenal'in bir kez olsu sıkıcı oynadığını görmedim, heleki bu sahada. Barcelona'yı aynı kefeye koymuyorum bile, adamlar oynuyor deyip parantezi hemen açıp kapatalım.
* Maç başladığı gibi oyun öyle bir akıcı oynandıki dakika 30 olduğunu bile farketmedim. Hayatımdan sessiz sedasız 30 dakikamı çaldı şerefsizler, farkettirmeden.
* Barcelona bildiğiniz, bildiğimiz Barcelona. Ayağa tek top, tak tak tak ara pas kaleciyle karşı karşıya.
* Messi'nin bugün bencilliği cidden üstündeydi. İlk kaçırdığı pozisyonda kaleciyi yatırıp hemen aşırtcağına bir iki adım atıp vursa o anda skor 1-0 olurdu. 2. yarı pas atmayıp illa kaleye ben vurcam'larını saymıyorum bile.
* Gole klasik Barcelona golü desem kızan olmaz sanırsam bana. Ver arapası, kal kaleciyle karşı karşıya, vur topa, tabela değişsin.
* Sahada aslında bugün garip bir oyun vardı. Barcelona top çeviriyor, yarı sahada paslaşıyor, Arsenal'lilerin içinden sıyrılıyor (sadece defans önüne kadar), Arsenal'lilerden bir top kapma sevdası, pres, ikili mücadele oldukça az. Resmen Barcelonalı futbolcuları izliyorlardı ve denk gelen topları kazandılar. Zate bir ara ekranda gözüken paslarda Barcelona 400 küsur, Arsenal 200 küsur pas yapmıştı, yarı yarıya.
* Herhangi bir Türk takımınla karşılaşsaydı bu akşam, bizimkiler Arsenal gibi izleyip kontrollü oynamaz, top kapmaya çalışır, pres yapar, baskı yapayım derken hoop bi arapas, sonra yapma Volkan 4-0 :)
* Alexandre Song a.k.a Abel Xavier oldukça sert oynadı, duruldu. Genç çocuktur, amcası gibi aynı kandan demek.
* Arsenal bu karşının yüklenmelerine rağmen kontralarla pozisyon bulcak dedim dedim, netekim tamam kontra olmasada ani gelişen pozisyonlarda yazdılar gittiler.
* Çok bağırdım Arsenal gol atınca aq. bana ne oluyosa.
* Van Persie'nin golünde Valdes'e hiç bok atmayın. Kalite kokan bi goldü. İçerdeki diğer Arsenal'liye bakarak girdi içeri Valdes'de ona pozisyon alırken gol geldi. Bu arada golü izleyenler görmüştür tekrarda, görmeyenlerde izlesin Persie kaleye vururken hiç bakmadı bile kaleye.
* Arshavin attı zaten klasik tabir "sustu ibneler". Bu golde hatalı olan varsa, yoksada bok atcaksanız birine atabilirsiniz meydan boş.
* Arshavin'i ne zaman görsem aklıma Nike reklamı gelir. Düşme, asla pes etme. Etmedi 2-1 yaptı.
* Arsenal taraftarı, seyircisi, çiğdem vs. çekirdekçisi artık hangi profile koyarsanız koyun ben anladım bugün iyi güncü olduklarını. Gerideyken hiç bir şey yok öne geçince atkılar fora.
* Ulan maç başladı bu ne sükunet. Sahadaki adamların ederleri Dünyadaki kaç tane ülkenin ederinden pahalı. Oturarak maçmı izlenir be, benim içim sıkıldı. Kale arkasından bağırsan diğer kale arkasındaki ne bağırıyon der adama, sessizce osursan bile bütün stad duyar rezil olursun.
* Olayı İlker Yasin'le bitirmek gerekir. Hadisesiz bir maçı yok maşallah. Theo Walkıt. Bundan sonra böyle. Ayrıca o otobüsü park etme muhabbeti. Ne otobüsmüş be arkadaş, illallah dedim, sus artık sus.
* Maçın en önemli olayı, ne Kırmızılıların başının altından çıktı nede Katalanların. Mikrofon sesi kısık olduğu halde duyulan Hikmet Karama'nın sesidir arkadaş. Messi, Daniel Alves'e pas atar veeee ;
Hikmet hoca : Pasa bak be.
* Göt olabilme pahasına Barcelona her türlü turlar diyorum ve Nokta.

Arsenal 2 - 1 Barcelona
78' Van Persie
83' Arshavin
-----
26' Villa

@ Arsenal Stadium (Emirates)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin