29 Temmuz 2010 Perşembe

Yeni Bursaspor

Anadolu'dan şampiyon, diye haftalarca inledi ortalık. Acaba şampiyon çıkacakmıydı, 5. büyüğümüz olcakmıydı. Fenerbahçe sağolsun tarihinde yaptığı 2. aptallık sonucunda Bursa'nın önünü çok güzel açmıştı. Bursaspor şampiyon olmuştu ama, o akşam ve haftası şampiyonluk kadar, Fenerbahçe'li taraftarların yaptıkları konuşulmuştu. Ertesi gün ise bazı spor gazeteleri, ki artık bunlara bazı demek istiyorum çünkü birbirlerinden hiçbir farkları kalmadığını görüyorum artık. Bazı spor gazeteleri Şampiyon'un haberini normal bir şekilde gazetenin alt tarafına iliştirirken, manşetten Fenerbahçe'yi verir dururdu. Yani bu olayla anladıkki, Bursa ülkeye şampiyon olmamış, kendi kentine ve taraftarlarına şampiyon olmuş. Gazetelerde bile o ilk ay tam sayfa ayrılan takım şimdi sıradan takın statüsüne geri döndü, dün gördüm cidden üzüldüm. Dün akşamda formalarını tanıttılar. İstanbullular'ın yeni forma tanıtımları aylar öncesinden car car bağırılırken, Bursaspor'un tanıtımı ise habersizde olmaz bu işler ama kimse bilmeden, kimseye haber vermeden yapılmış bişi gibi oldu. Bursaspor'un sitesine rastgele girmesem, haberim yok. Diyeceğim şu ki, seninde modan geçti Bursaspor, biz istemedik, başkaları öyle istedi. Forma konusuna ise anca gelebilirsek, sanırsam 6 tane forma var. Yeşil, beyaz, Celtic, Ajax, Turuncu ve çubuklu. Gözlerim bozulmadıyla gerçekten 6 forma. Ohannes diyorum.

*dünden beridir devam eden son hızla edit : teksas.org forumlarında formaları beğenen çok nadir haklılarda yakışmamış yani, sokakta satılanlardan farkı puma logosu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin