22 Mart 2010 Pazartesi

... Korkusu ve 5-1

Geçen hafta Hertha kendi evinde Nürnberg'e 2-1 yenilince, bizim sahalarımızda sıkça gördüğümüz sahaya girme olayları yaşanmıştı. Ama adamlar haklılar, Hertha Berlin gibi bir takım ligin son sırasına demir atmış vaziyette. Büyük bir mucize olmadığı sürece bu takım seneye Bundesliga II'de boy gösterecek. Mulumunuz sahaya taraftarlar girince, ortalığın afedersiniz anasını ağlatınca, vurunca kırınca, birde üstüne üstlük takım idmanlarınıda polis koruması altında yaptı hafta boyunca. Geçen hafta bunlar yaşanınca tabi, iş dahada ciddileşti, hiddetlendi, yusuf yusuf olunmaya başlandı. Kelle koltuk bir vaziyet bir nevi. Ve bu hafta, yani bugün. Kahveye girdim maç için, alt katta yaşlı amcalar Wolfsburg - Hertha maçını izlemekle meşgul. Bir bakınayım dedim, gözümde hemen skora gitti. Ne göreyim 3-1 Hertha üstünlüğü. Şaşırdım, Olcay'a söz etsem lan maça bak diye, adamın nerden haberi olcak elin Alaman takımından. Çıktık yukarı, ma. bitti, gittik eve bakınırken skor gözüme çarptı. 5-1 Hertha yenmiş.
Velhasıl kelam göt korkusu, büyük korkuymuş abilerim ablalarım. Bu akşam onu öğrendim. Bu korku öyle bir korkuymuş ki Gekas'a 3 gol attıracak cinsten. Ve bana şimdi göt korkusunun resmini çizebilirmisiniz deseniz size adresim bellidir. Alttaki resim buyrun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin