22 Mayıs 2010 Cumartesi

Kaçan Bir Dünya Kupası

1 hafta geçiken bir yazı, adamlar şampiyon oldular, dünya kupasını kaçırdılar, biz Karşıya için İstanbul yollarına düşerken yazamadık kaldı elimizde böyle.
Harika bir final maçıydı ogün Wembley'deki FA Cup finali. Bir tarafta Lig şampiyonu Chelsea duble peşinde koşuyor, diğer tarafta 9 puanı silinip kayyuma devredilip lig düşürülen Porstmouth lig düşüp bu kupayı kazanan tarihteki ilk takım olmak için oynuyordu. Pompey beklenenin aksine teslim olmadı, üstüne Boateng'in kaçırdığı penaltı ile belkide alacakları maçı verdiler. Chelsea'nın direkten dönen 6 topu, birde kaçan Lampard penaltısı ve sadece Drogba'nın frikikten attığı harika gol. Sonuç 1-0 Chelsea lehine. Ama bir olay varki maçta çoğu şeyin önüne geçti. Ortalığın karıştığı bir pozisyon sonrası çaktırmadan Boateng'e Ballack bir tokat sallıyor. Daha sonrasında pek geçmeden, Boateng Ballack'a resimdeki gibi dalıyor. Ballack yerde, kıvranıyor, ben fazla sert gelmedi düşüncesinde tv başında kalkar şimdi oynar diyorum, sekiyor olmuyor çıkıyor oyundan. Aklıma Dünya Kupası geliyor bi anda, kaçıracakmı diye. Maçtan sonra, baya bi sonra internette haber dank diye karşıma çıkıyor. Ballak Dünya Kupasını kaçıracak diye. Ertesi gün bir haber daha, bu bana daha bomba geliyor. Ballack Boateng'i mahkemeye vermeye hazırlanıyor.
Maç içinde tokat olayından sonra, hele bide o forma içine giydiği beyaz fanilamsı şey yüzünden iyice ayar olmuştum Boateng'e. O boynunda nal gibi duran dövmeye ise hiç girmek istemiyorum. Her top ona geldiğinde bi dünya küfürlerimin sonucunu kaçan penaltıyla aldım zaten rahatladım. Ben bu olaylara sinir oluyosam Ballack'ın mahkemeye vermesinden doğal ne var. facebook'ta Boateng'e öfke duyan grupların milyonlarca üyesi, birleşin Boateng'i yakalayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin