22 Mayıs 2010 Cumartesi

MaSKott - Tuval

Çoktandır albüm incelemesi yapmıyorduk, yada bana zor geldiğinden olsa gerek. Ama ne bileyim bu albümü dinleyince yazmak gerektiğini anladım.
Kargo'dan ikisini çok iyi tanıyoruz. Koray Candemir ve Serkan Çeliköz. Kargo'dan ayrıldıktan sonra ikili yollarına birlikte devam ettiler, geriye kalan Kargo ise Mirkelam ile birleşip değişik bir tatda albüm çıkardılar, kötü demiyorum oda çok hoş. MaSKott'a gelince Tuval albümü gerçekten süper olmuş. Yabana atılacak hiçbir şarkı yok. Hani albümlerde olur ya sağlam şarkıların yanında müzisyenin hoşuna gitse bile albüme koyduğu ama cırt olan şarkılar vardır, bu albümde kaç kez oldu dinliyorum, hiç birisi öyle gelmedi bana. Soundları bile farklı bu ikilinin. İstedikleri tarzda albüm yaptıkları çok belli oluyor, isteyerek yapılmış bi iş.
Albümün ilk şarkısından son şarkısına kadar Türkçe sözlü Muse dinlediğiniz hissine kapılacaksınız, çok ciddiyim. Muse'nin Türkiye şubesine hoşgeldin deyiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin