10 Şubat 2009 Salı

90'da Röveşata

Golü 90a takıcaktık 4kollunun içinde belkide ama sanmıyorum, abartma Memo be sende. Geçen seneden beridir hayalim o yeşil ahiret turizm kamyonetinle fotoğraf çekilmek nasip olmadı olcakmıdı yoksa. Okul kapandıktan sonradır başlamıştı arada bir gelip kendini gösteren "unutma lan sende gideceksin zamanı gelince hazırlıklı ol" şeklindeki tehditvari çarpıntılar. Heleki o 1buçuk ay önce kapının eşiğinde akbank reklamlarındaki gibi güpgüp edişi hala aklımda. Hissettirmeden devam ediodu arada bir "cee" deyip kaçar olmuştu Mrs çarpıntı. Pazar akşamı yanına kankisi Mr batar'ıda alıp geldiler. Belirli aralıklarla bak burdayız biz der gibi heleki o batar girmesi dövme makinası gibi ard arda.( nerdenmi biliyorum :)) Ertesi günde tam sürat devam etti. Her seferinde gelir geçer deyip boşveriyordum. Pes ettim bu sefer oda pes etti, pes etmiştik çünkü bazı şeylerden olduğundan fazla erken hazırlıksız yakalandığımız için belkide. Sonuçmu;
*Kalp kapakçıklarındaki zorlanmadan dolayı Romatizmal ritm bozukluğu
Kötü bişeymi bilmiyorum, zaman göstercek hepsini. Belkide yoklamada Mehmet diyen hocaya ebzınt mi dicekler yoksa ben fırlayıp hiyır hocammm mı dicem. Zaman işte. Halısaha attığım röveşatalar ( cem çok sever çook ) yoksa tabuttaki röveşataların provasımıdı acaba bugün ole dedim bizimkilere güldüler içtenmi güldüler yoksa sadece ağızlarımı güler gibi yaptı bilmiyorum artık. Halısaha yok, çay kahve yok ( salla zaten semtinden geçmiyom ), kola yok, sigara yok, heyecanlanmak yok ee doktora koca bi hassiktirlan demekte yok, zaten O'da yok yok yok anassını s****im yok işte zaten hiç olmadıki. Annem babam tırsıntıdalardı gün boyu babam hiç uyumadı bile dün ben bole bole deyince, bende hiç bişi yok gülmeye annemin o halinle bile takılmaya devam ettim taa ki o en sevdiğim şarkı hastanede çalana kadar. Edepsiz Komedya. "Gözlerin ya vardı aklımda, biz çoktan unuttuk....." deyince içim ürperdi son kezmi dinletiyor diye. Bellimi olur zaman sadece zaman. Artçılar devam ediyor hala az derecede olsada.
Amca geliyordum belkide yanına ama baksana röveşata bu kez direğe takıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin