9 Şubat 2009 Pazartesi

Öfke !!

Sayın Aziz Yıldırım öncelikle senin gibi birisi bu İspanyol moruğu çokmu aradı. Adam avrupa kupasını kazandı ama takımda takımdı beni koy başına bende alırım o kupayı...
İlk devreyi öyle yada böyle bunak (Aragones) ile geçirdik ama bu akşamdan sora bende çileden çıktım. Maçı bi hevesle izlemek için kahveye gittim. Fenerbahçe yenerse hem iddaam tutucak (100ytl) hemde rakipler puan kaybetmiş yarışta avantaj elde edicez ama kime fayda. İsterdimki küfür yazmak ama ben 90 dk boyunca yeterince ettim... Semih Şentürkü ilk 11 cıkartıcak teknik direktörün gelmesi dileğiyle..... Teknik direktör değişene kadar hiç bir fenerbahçe macını izlemicem

İspanya yolcusu kalmasın !!!! Dede seni ben uğurlamaya gelicem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin