18 Şubat 2009 Çarşamba

Twilight -- Mirrors

İşsiz kaldıktan sonra tüm düzenim alt üst oldu. Gece oturuyor ve gündüz yatıyordum. Gece belli bi saatten sora nettede kimse kalmayınca bi film açıp yatıyorum. Dün gece 2 film birden izledim. İlki;

şuanda vizyonda gösterimde olan alacakaranlıktı. Filmin konusu fantastik gerilim vampirli aşklı bişi. Ama film gerçekten sarıyor. Bir filmde aşk varsa o film zaten sonuna kadar izlenir.
Diğer filmim ise izleyip beğenmiceğimi sandığım Aynalar filmiydi.
Bu filmi gecenin bir yarısı tek başınıza, kulaklıkla ve yanınızda kocaman bir ayna ile izleyin benden tavsiye. Anca bu şekilde filmden zevk alabilirsiniz. Ben filmde arada aynaya baktım sadece film deyip geçtim ama tüylerim ürperdi ne yalan söyleyim. Filmde aynaların gerçek dışı görünteleride gösterebildiği konu alınmış. İlk başta saçma gelebilir ama izleyin görün derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin