6 Şubat 2009 Cuma

Seni Görmek

Seni tekrar görmeliyim, neden biliyor musun? İnan ben bilmiyorum, belki de gülüşünü özledim, yada gözlerinin acıtan bakışını yada o ellerini, belki de beni özledim, sende anlam kazanan, ve dudaklarında başlayıp, damarlarında son bulan yolculukları özledim... Evet sanırım seni görmeliyim, belki göz bebeklerimin ihtiyacı yoktur buna, alışmışsa da onlar yokluğuna ama ben alışamadım. Seni görmem lazım bundan eminim, elime ne geçecek diye düşünmeden, yada hiç sever mi diye içerlemeden... Görüp de ne olacak bilmiyorum, belki gecenin bir işkencesidir bu bana, sensizliğe 3 senedir alışmışken ne gerek varsa, ama ben seni görmek istiyorum görsem ne olcaktıki zaten arkadaşımdın sen aynı sınıftan hemde... Ama konuşmadan bakmak sana, dokunmadan seyretmek, belki yemek yiyişini, belki de gülümsemeni izlemek, ben zaten geçerken uğradım çok fazla kalmam merak etme demeden sadece seni kazımak istiyorum bir kez daha göz kapaklarıma ki her kapadığımda seni göreyim, hatta gün gelip de sonsuzluğa daldığımda da sen oyna yine göz kapaklarımda başrol olmasın sorun değil en azından birkaç karede görün yeter bana... Seni görmek istiyorum, neden inan bilmiyorum, görmek için evinin önünden geçiyorum görmiyeceğimi bile bile, belki eskitebilmek için kalbimdeki seni, belki yenileyebilmek için sendeki beni belki de görmek için bitip bitmediğini...
Nazan Öncel'in Seni Bugün Görmem Lazım şarkısının 2 kıtasıyla bitiriyorum yazıyı
Bir düş gördüm düşümde
Gözlerin yerlerde idi
Ellerin ceplerinde
Kalbin ötelerde idi

Seni bugün görmem lazım
Şöyle biraz açılmam lazım
Derdimi anlatmam gerek
İçimi dökmem lazım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin