7 Şubat 2009 Cumartesi

Paramore - Decode


Amerika menşeili grup Paramore 2004 yılında kuruldu. Alternatif punk-rock yapıolar. Solistleri yanlış hatırlamıyosam 18 yaşında olması gerekiyor. Grubun en sağlam parçası bana göre Decode. Zaten sözlerinin çevirisiyle bitiriyorum postu:

Neyin doğru olduğuna nasıl karar verebilirim
Sen benim aklımı karıştırdığın zaman
Senin kaybeden savaşını her zaman kazanamam
Hiçbir zaman benim olana sahip olmayacağım
Hep tarafları konuştuğun zaman
Gururumu almayacaksın
Hayır bu sefer değil
Bu sefer değil

Bu hale nasıl geldik?
Seni iyice tanımaya alışıyorum
Bu hale nasıl geldik?
Sanırım ben biliyorum
Gerçek gözlerinde saklanıyor
Ve konuşmanda duruyor
Sadece kanımda kaynıyor
Ama göremeyeceğimi sanıyorsun
Nasıl bir adam olduğunu
Eğer her konuda adam olsaydın
Bunu ben kendi yolumla bulacağım
Seni çok seviyorum...diye bağırıyorum ama benim düşüncelerimi sen deşifre edemezsin

Bura hale nasıl geldik?
Seni iyice tanımaya alışıyorum
Bu hale nasıl geldik?
Sanırım ben biliyorum

Neler yaptık görüyor musun?
Aptalca şeyler yapacağız
Neler yaptık görüyor musun?
Aptalca şeyler yapacağız

Bu hale nasıl geldik?
Bu hale nasıl geldik?
Seni iyice tanımaya alışıyorum

Sanırım ben biliyorum
Sanırım ben biliyorum
Sende gördüğüm birşey var
Bu beni öldürebilir bunun doğru olmasını istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin