16 Şubat 2009 Pazartesi

Internazionale - AC Milan

Milano derbisi ve elle atılmış bir gol. Ortağıma sorsan ben paramı alayım kim ne yaparsa yapsın der. Hayatta düşünmezdim avrupadan bi maç izlemek için kahve kahve dolaşmak. Dün akşam oldu, yerimizi bulduk. Kahveye girdiğimiz anda kahvenin yaş ortalamasında ciddi bir düşüş yaşandı zaten. Sahada A kalite top oynuyan 2 takım vardı. Kaka'nın eksikliği bellidi zaten. İbra, İbralığını yaptı. Adriano reloaded yapar dedim ellede olsa yaptı. Kaleciler harikadı dün akşam. Heleki SuperPippo. Ofsayt nerede o orada mübarek. Ofsayt golü sayılmış olsa derbideki mükemmel gollerin üst basamaklarına tırmanırdı yazık oldu, bi adım daha geriden çıksana be Pippo. Son 15 dakika maç maç oldu zaten, devleşen bi Julio Cesar ve Milanlılar. Rossonieri bu malubiyetle artık şampiyonluk için tamam demiş oldu bi nevi. Il Capitano Maldini'n son derbisiydi dün akşam. Defansta tek başına durdu Kaladzenin yerinede hemde. Kaladze hiç yoktuki zaten. San Siro style kamera açısına hayran kaldım zaten. Pirlo'yla beraber frikik kullanma şansı veriyor insana, Bi ara Pirlo salda ben vurayım be diyesim geldi, duymadı. Bu akşamada aynı kahvede Karşıyaka-Kasımpaşa var. Dedeler acaip kollektif maç izliyorlar zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin