6 Ağustos 2009 Perşembe

Didier İle 2012'ye Kadar

Her transfer dönemi gidermi gitmezmi, Abram abi birini alırmı, alınan adam olursa Drogba'yı yedek bırakırmı, fotospor sayesinde Trabzon'a gelirmi gelmezmi derken Didier Drogba mevcut sözleşmesini 2012 senesine kadar uzattı. Zaten ben bu adama bu mavi formadan başka formanın yakışcağını zannetmiyom yada göz alışkanlığındandır. İmzadan sonra Chelsea resmi sitesine yaptığı açıklama aynen şöyle:
"Chelsea'yle olan kontratımı uzattım ve çok mutluyum. Mavi renkli Chelsea formasını giymeye devam edeceğim için de çok gururluyum. Kulübümü seviyorum. Burada kendimi iyi hissediyorum ve kupaları kazanmaya devam etme arzusundayım. Kaldım çünkü daha fazla şampiyonluk yaşama hedefindeyim ve işte bu yüzden Chelsea ile yeni sözleşme imzaladım. Ancak ilk hedefim Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu ve bu sene finale kadar gidip kupayı kaldıracağımıza eminim. "
yani Kaka gibi ne satar giderim, nede fotospor ile Trabzon'a gelirim demiş gözümün önünde yardıran sonrada Servet tarafından yarılan Didier.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin