26 Ağustos 2009 Çarşamba

Sözünün Eri : Pavel Nedved

Geçen sezonun sonunda futbolu bırakıcağını zaten söylemişti Nedved. Hatta Juve forması altında oynadığı maç sayısın yazılı olduğu forma bile verilmişti kendine, zirvede noktayı koydu yani. Inter'den bu sezon için Nedved'e teklif götürüldüğünü okudum internetten. Teklifi kabul etmedi sonuç olarak bıraktım futbolu dedi, sözünün eri olduğunu kanıtladı yani. Başkaları gibi değildi, ligden düşürülünce kaçmadı takımdan kaldı oynadı ve kaldıkları yerden devam ettiler. Ve futbolu bıraktığı hakkındaki son sözüde kendi sitesinde söyledi zaten. Az anladığım için doğruyu söylemek gerekirse öküz gibi google translate kullandım, ama okuduğumu anladım özet çıkardım olay budur yani ;
Geçen sezonun son zamanlarında verdiğim bir karar vardı ve futbolu bıraktım. Ailem ile birlikte olmak için bu son teklifi kabul etmedim. Bana tüm kariyerim boyunca yanımda olan ve destek verenlere teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin