17 Kasım 2009 Salı

En İyi 20

İşlerin kesat olduğu, İzmir'i 2 defa tavaf ettiğim, Bornova'ya 2 defa gittiğim ve ikisindede geri hiç gelmek istemediğim günün sonrasında haber hoşuma gittiği için çalıntı bi haberin postunu yapmayı canım çekti. Ntvspor'un haberidir bu kaynakta ahanda burda tıkla gir açıklamayla oku. İlk sıra gerçekten sonuna kadar haklı, sırf bunu Galatasaraylı olarak söylemiyorum. Bu adamı izleyerek büyüdük, çoğunu gördük, o yüzden hak verdim. Toni'yi görebilme şansına yetişebilseydim ozaman daha farklı konuşabilirdim. Zaten görmediklerimi görmek istesem Metin Oktay, George Best, Gerd Müller derdim. Geri kalanın alayı bana göre fason, zevk meselesi tabikide. Konudan yine uzaklaştım, bu huyumu hiç sevmiyorum artık. En iyisi ben listeyi sunayımda sırasıyla, okumak isteyenlerde tıklasın burayı daha geniş kapsamlı baksın olaya.
20. Souleymanou Hamidou
19. Dumitriu Stingaciu
18. Damir Botonjic
17. Allioum Boukar * Nam-ı değer Ali Uyanık
16. Jean - Marie Pfaff
15. Kenan Hasagiç
14. Rade Zalad
13. Ivko Ganchev
12. Zdravko Zdravkov
11. Dirk Heinen
10. Radoslav Bako
9. Raimond Aumann
8. Patrick Nijs
7. Dimitar Ivankov
6. Marijan Mrmic
5. Oscar Cordoba
4. Zoran Simovic
3. Faryd Mondragon
2. Toni Schumacher
1. Claudio Taffarel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin