20 Kasım 2009 Cuma

Sarı Gacı

Sporx'e girdiğimde gördüm, basketboldaki derbide olayıların baş kahramanı sarı gacı, Beşiktaş derbisinin Fenerbahçe için satılan deplasman biletlerinin kuruğunda böyle resimlendi. Dedim belkide burayıda karıştırır, ama kadına imrendim gerçekten. Bayan olmasına rağmen tam fanatik, gözü sarının yanında lacivertten başka birşey görmüyor çünkü o hareketi deplasmanda, heleki kapalı bir salonda yapmak kusura bakmayın ama göt ister. Ve işte bu kadın kuruktaydı bugün. Ama aradan çok geçmeden diğer haberide çıkageldi. Ayşe Demet Karabulut yani bana göre nam-ı değer sarı gacı 6 ay basketbol maçlarına girmekten men edildi diye. Yani İnönü ona her türlü açık. İstanbul'da oturuyor olsam ve bunun yerinde oluyor olmayı çok isterdim erkek olarak tabikide vede Galatasaraylı olarak. Sen git en büyük rakibinin salondaki deplasman seyircisiz maçta hareket yapıp olayları başlat, ardından akabinde diğer rakibinin ile oynayacağın deplasmana git, ve bunu yapan bir bayan, holigan yada fanatik olsam demiyorum, keşke bukadar yakın olsam tuttuğum takıma bu kadın gibi diyorum sadece. Ve bunların hepsi tabiikide hayal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin