7 Nisan 2010 Çarşamba

Akın Vardar Coştu

Akın Vardar bildiğiniz Sivasspor kalecisi Akın Vardar. Facebook hesabımda ekli, fake adres değil. Bu akşam saat 02,45 gibi hemen hemen bir girip bakayım dedim, ne var ne yok ki zaten facebook başlıbaşına bir saçmalık ama alışkanlık oldu maşallah. Akın Vardar kendi profilinde duvarına yazı yazmış soru niteliğinde cevap bekliyor. Resimde ben yarım dakika gibi geç kaldım büyük ihtimal. Naz adlı arkadaşımız cevap olarak bişeyler yazmış. Ama ne bir küfür, nebir hakaret, nede herhangi bir kötü söylem yok, sadece düzgün sorulan soruya düzgün verilmiş bir cevap yapmış. Ama Akın'ın cevapları ve devamında az'a yönelttiği soru beni gecenin bu vakti koparttı burda. Resime tıklaynca göreceksiniz zaten. Naz'ın cevabını normal birşey kurun kafanızda ve Akın'ın yazdığı yazıya bakın. Hey güzel allahım, gecenin bu saatinde bir topçu uyanık olursa demekki böyle şeyler normalmiş. Hatta bunu futbolcu psikolojisi 3 diye yapsaydımda olurdu hani. Gülüyorum hala :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarihten Bir Sayfa

Blog Widget by LinkWithin